вторник, 11 июня 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:

  • як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів;
  • зрозуміти важливість вхідного оцінювання.

Але не до кінця справилася зі змістом інстументів для оцінювання.
Буду міркувати до завтра.
Завтра розпочинаємо  модуль 5.
І це моя з Пашею інтерактивна вправа-привітання.
А зараз - вечеря та роздуми.
Смачного

2 комментария:

Ольга Барна комментирует...

Спробуйте для себе методи та інструменти оцінювання розкласти на такі "полички": метод - це як я проводжу оцінювання, а інструмент - який засобом це здійснюється. Наприклад, метод - спостереження за діяльністю учня, засіб - щоденник спостереження. метод - ЗХД, інструмент - заготовка таблиці, у якій вписано зразок відповідей учнів та запропоновано дописати ще по декілька тверджень у кожен стовпець.

Натали Миленна комментирует...

Судячи з того, що привітання Ви підготували цікаве, вечеря була смачною ))))